فرامرز قریبیان: فکر می کنم خروج حاتمی کیا بهترین فیلمی باشد که بازی می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، فرامرز قریبیان که به عنوان بازیگر اصلی فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا به زودی مقابل دوربین می رود، در اظهار نظری عجیب گفته که خروج حاتمی کیا بهترین فیلمی می گردد که در آن بازی نموده است. قریبیان بازی در فیلم های مهم و پیروز تاریخ سینمای ایران مانند گوزن ها، سایه های بلند باد، غزل، سناتور، کانی مانگا، پایکوبی در غبار و شهر زیبا را در کارنامه دارد.

فرامرز قریبیان: فکر می کنم خروج حاتمی کیا بهترین فیلمی باشد که بازی می کنم

این بازیگر پیشکسوت که این روزها در حال تمرین برای فیلمنامه خروج حاتمی کیا است، در مصاحبه با پایگاه خبری آوینی فیلم درباره بازی در فیلم حاتمی کیا گفته است: شاید خروج بازگشت دوباره من به سینما باشد چون وقفه ای ایجاد شد که دلایلش خارج از اراده من بوده نه اینکه نخواهم بازی کنم. فیلمنامه ها آن چیزی نبودند که من بخواهم قبول کنم که در آن بازی کنم چون فکر می کنم در این سال ها برای مخاطب مهم باشم که در چه فیلمهایی بخواهم بازی کنم.

او در پاسخ به اینکه چقدر نام حاتمی کیا در انتخاب خروج اهمیت داشت، شرح داده: بیشتر از هر چیزی، خود فیلمنامه برایم اصل است و وقتی فیلمنامه خروج را به من دادند، دیدم که نقش ویژگی هایی دارد که می تواند جای کار برای بازی داشته باشد. مورد دومی که قبول کردم به این خاطر بود که نقش اول را به عهده خواهم داشت چون همه می دانند من به جز نقش اول، نقش دیگری بازی نمی کنم. مورد سوم هم به خاطر خود آقای حاتمی کیا بود.

قریبیان تعریف و تمجید از همکاری با حاتمی کیا را این طور کامل نموده است: وقتی فیلمنامه خروج را خواندم، بسیار خوشم آمد و فکر می کنم این بهترین فیلمی باشد که بازی می کنم. البته باید فراوری فیلم آغاز گردد و امیدواریم که اتفاق خوبی برای فیلم بیفتد.

9410

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: آی سینما
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36543

به "فرامرز قریبیان: فکر می کنم خروج حاتمی کیا بهترین فیلمی باشد که بازی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرز قریبیان: فکر می کنم خروج حاتمی کیا بهترین فیلمی باشد که بازی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید