جشن تولد ساده و جالب یک شاهزاده

به گزارش مجله سرگرمی، تصاویری از یک شاهزاده 52 ساله در روز تولدش در یک جشن تولد کاملا متفاوت و جالب را در این خبر مشاهده می کنید.

جشن تولد ساده و جالب یک شاهزاده

به گزارش خبرنگار، دوستی با طبیعت و مراقبت از موهبت های الهی آفریده شده در محیط زیست، یکی از کارها و اقدامات زیبا و قابل تحسینی است که میلیون ها هوادار در سراسر جهان دارد.

محافظت از محیط زیست برای سر زنده ماندن درختان و حفظ سلامت انسان به واسطه وجود محیط زیستی پاک و بدون زباله از جمله مواردی است که اگر چه تقریبا همه افراد در مورد آن اتفاق نظر دارند اما تنها عده کمی برای طبیعت سبز خدادادی احترام و ارزش قائل هستند.

پاکسازی جنگل ها و کوه ها از زباله هایی که افراد در جریان خوشگذرانی و طبیعت گردی خود بر جای می گذارند توسط دوستداران طبیعت و حامیان محیط زیست، کار پسندیده و بسیار زیبایی است اما ای کاش افراد زباله های روز تفریح خود را در محیط زیست رها ننمایند.

در اقدامی عجیب و متفاوت یک شاهزاده مالزیایی سالروز تولد 52 سالگی خود را در طبیعت و به گونه ای باور نکردنی سپری نموده است. این شاهزادنش52 ساله به جای دریافت یک جشن تولد پر هزینه و تجمل گرایانه، در روز تولدش دل به طبیعت نزدیک محل زندگی خود سپرده است و زباله های محیط آن را جمع آوری نموده است.

اقدام ماندگاری که این شاهزاده اهل مالزی انجام داده است می تواند الگوی خوبی برای همه آقا زاده هایی باشد که میلیون ها تومان صرف دریافت جشن تولد لاکچری و سرشار از تجمل و اسراف خود می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7339

به "جشن تولد ساده و جالب یک شاهزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن تولد ساده و جالب یک شاهزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید