جاذبه های لیجینگ در چین

به گزارش مجله سرگرمی، Lijiang در شمال غربی استان Yunnan قرار گرفته است. Lijiang بهترین شهر باستانی حفظ شده در تور چین است - شهر قدیمی توسط یونسکو در سال 1997 به عنوان میراث فرهنگی دنیا ثبت شده است و تاریخچه آن بیش از 800 سال است که قدمت دارد.

جاذبه های لیجینگ در چین

آن خانه یک مرکز فرهنگی Jade و یک مرکز فرهنگی Dongba است.

جاذبه های توریستی در Lijiang در تور چین را از دست ندهید

روستای Baisha

دهکده Baisha یکی از قدیمی ترین روستا و اولین اسکان مردم Naxi است. این روستای کوچک اما جذاب در حدود 10 کیلومتری شمال of قرار گرفته است.

اولین بند از رودخانه Yangtze

اولین بند"بند Yangtze"در شهر Shigu، در یونان، قرار گرفته است. از کوه برفی Tangula در فلات تبت شمالی، منبع آب یانگ تسه تونگ، این شهر در استون Drum تماشایی است.

ابتدا به سمت جنوب، پس از آن، رودخانه یک مثلث دراماتیک را در منطقه ای در حدود 50 کیلومتر مربع شکل داد، که شکل V نادر و چشمگیر را تشکیل می دهد، که خلیج اول of نامیده می شود.

به عنوان یک شهر مهم در مسیر تجاری برای چای و اسب بین داخل کشور و تبت، شهرک Shigu هر سه روز یک نمایشگاه تجاری پر رونق دارد.

کوهستان برفی اژدهای جید

کوه برفی اژدهای جید (Mountain) جنوبی ترین کوه در نیم کره شمالی است که 5، 600 متر بالاتر از دشت ها قرار گرفته است. این اولین بار در سال 1963 بود، با این حال دسترسی به این نشست در حال حاضر توسط cableway از پای کوه به Yunshanping (Dragon) تامین شده است.

حدود یک چهارم از تمامی گونه های گیاهی در چین را می توان در اینجا یافت و کوهستان تعدادی مکان طبیعی فوق العاده ارائه می دهد که بسیار زیبا هستند. بخش بسیار دور این کوه یک طرف of Gorge (Hutiao Xia) را تشکیل می دهد.

حدود 30 دقیقه بعد از ظهر، شما می توانید با اتوبوس یا تاکسی به آنجا بروید.

Lijiang Tearooms

یک کار جالب برای انجام این کار، بازدید از یکی از مناطق متعدد واقع در سرتاسر شهر است. چای یکی از مهم ترین جنبه های فرهنگ چینی است. صرف چای و نوشیدن آن می تواند یک فرآیند بسیار جالب برای شرکت در آن باشد.

بسیاری از teahouses به سبک چینی مرسوم و برخی از اقلام مربوط به خاندان مینگ و کینگ تزئین شده اند.

بسیاری از tearooms در طبقه دوم ساختمان قرار دارند و به بازدیدنمایندگان فرصتی می دهند تا این شهر زیبا را از نقطه برتر تماشا نمایند.

Lugu لیک و دهکده Mosuo

دریاچه Lugu در حدود 5 ساعت با خودرو از Lijiang فاصله دارد و منطقه ای 52 sqkm را در بر می گیرد. آب آن قدر صاف است که با قابلیت دید خوب می توانید در حدود 12 متر آب زیر آب را ببینید. دریاچه Lugu احتمالا ً بیشتر به عنوان خانه اقلیت Mosuo شناخته می شود که یکی از 56 گروه نژادی است که این مناطق را شبه matriarchy منحصر به فرد می نماید.

وقتی که یک مرد و یک زن عاشق می شوند، مرد در شب از زن دیدن می نماید و بعد به خانه مادرش باز می شود. آن ها هرگز مقدمات ایجاد یک گروه خانوادگی جدید را رسمی ننموده اند، هر چند که برخی از زوج ها در طول زندگی خود نسبت به یکدیگر متعهد هستند و اغلب بچه ها بسیاری را با هم دارند.

در واقع، این دو هیچ گاه مالکیت مشترک ندارند - همه اموال توسط زنان به ارث برده می شود. کودک در خانه مادران بزرگ خواهد شد و هر گونه نفوذ مرد در دوران کودکی از خویشاوندان مادری مادر به جای پدر کودک به وجود خواهد آمد.

موزه ها در Lijiang

برای نگاهی دقیق تر به تاریخ و مردم مناطق، بازدید از یکی از موزه ها شهر - مرکز گردشگری طبیعت و فرهنگ در شمال غربی Yunnan، موزه موسسه تحقیقات Dongba و موزه هنرهای معاصر Naxi همگی عالی هستند.

شهرک باستانی

Lijiang دارای بهترین شهر باستانی در چین است. شهر قدیمی با تاریخی که بیش از 800 سال قدمت دارد در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. در یک زمان تلاقی برای تجارت در امتداد جاده قدیمی تی پارتی، شهر پر از مغازه با مجموعه عالی صنایع دستی است و همه خیابان ها و کوچه های شهر با breccia قرمز (صخره رسوبی) فرش شده اند که در فصل بارانی نه گل و نه در فصل خشک.

Lijiang در پای کوه یولانگ به روی flatlands ساخته شده است. این شهر که توسط کوهستان های پوشیده از درخت احاطه شده است، آب زلال و شفافی دارد که در وسط آن قرار گرفته است و مساحتی معادل 8 / 3 sqkm را در ارتفاع 2، 400 متر پوشش می دهد.

گروه اژدهای سیاه

اژدهای سیاه یکی از مکان های عمومی است که بر روی کارت پستال ها Lijiangs نشان داده شده است. این پارک یک پارک عمومی با یک استخر، غرفه ها و پل ها به همراه موزه کوچکی از فرهنگ Naxi واقع در خارج از شهر قدیمی است. بعضی از ساختمان ها در سلسله"کینگ"و"مینگ"ساخته شده اند و برای حفاظت از آن ها به اینجا آمده اند.

بیش از 500 گونه گیاهان در این پارک رشد می نمایند. برای رسیدن به گروه اژدهای سیاه می توانید از کانال آب راه بروید، یا تاکسی بگیرید.

منظره کوه برفی اژدهای جید از این استخر به عنوان یکی از زیباترین مکان ها تلقی می شود.

دهکده آبی جید

دهکده Jade Jade جایی است که گیاه شناس آمریکایی جوزف راک خانه خود را به موزه تبدیل نموده و اکنون به موزه تبدیل شده است. در اینجا می توانید به برخی از خانه های سنتی بروید و از موسیقی Naxi در سالن پذیرایی لذت ببرید. یک جنبه قابل توجه در مورد the این است که زنان تمام کارها را انجام می دهند در حالی که مردان نقاشی، نویسندگی و هنر را به کار می گیرند. در این منطقه می توانید برخی از کوه نوردی و سوار بر اسب را انجام دهید.

عمارت بزرگ قبیله

این عمارت یکی از جاذبه های اصلی توریستی در شهر Lijiang است. اقامتگاه Mu مجموعه ای از ساختمان ها، معابد و باغ ها است. خاندان Mu به مدت بیش از 500 سال از دودمان یوآن (1271 - 1368) تا نخستین روزه ای سلسله کینگ (1644 تا 1911) و در ساختمان هایی که در اینجا به نمایش گذاشته شده بودند، حکومت کردند. بازدید از این عمارت در حدود دو ساعت طول می کشد و توصیه می شود که با راهنمای انگلیسی زبان ملاقات کنید.

تایگر وودز

(Tiger Woods) کم تر از دو ساعت در غرب of است. رودخانه Yangzi که در یکی از عمیق ترین شکاف های جهان قرار گرفته است، 16 کیلومتر بین the متر بلندی جریان دارد. Tiger Leaping را می توان در یک سفر دو روزه یا سه روزه بدست آورد.

یک مسیر پیاده روی تماشایی و دیدنی وجود دارد که در امتداد پایه قله Haba حرکت می نماید. اگه می خو ای با تاکسی هم بیا اینجا. از پارکینگ، گام های پرشیب شما را به ته دره می برد.

آیا می دانستید؟

Lijiang در میان خود چینی ها بسیار محبوب شده است و بهتر است از بازدید از آن در طول تعطیلات چینی اجتناب کند. شلوغ ترین زمان در Lijiang تابستان است (از ماه جولای تا سپتامبر). توجه داشته باشید که همه فروشندگان فروشگاه انگلیسی صحبت نمی نمایند. یک phrasebook چینی زمانی که با آن ها سر و کار دارد مفید است. Bargaining یک اجبار مطلق است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5237

به "جاذبه های لیجینگ در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های لیجینگ در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید