بهره مندی از ظرفیت خیران در احداث پروژه های آموزشی الزامی است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا خباز در مراسم افتتاح همزمان 22 پروژه آموزشی و فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش خراسا شمالی، اظهار کرد: این تعداد پروژه ها با بیش از 21 میلیارد تومان اعتبار احداث گردیده که 70درصد این اعتبارات این از محل یاری های خیران و مردم بوده است.

بهره مندی از ظرفیت خیران در احداث پروژه های آموزشی الزامی است

خباز اضافه نمود: دانش آموزان باید ضمن علم آموزی حداکثر استفاده را از فضای معنوی مدارس داشته باشند و بدانند که بزرگانی که به عظمت رسیده اند از سرمایه علم و دانش بهره برده اند.

وی توضیح داد: اگر شما دانش آموزان، فرهیخته، عالم و دانشمند شوید، دیگر تحت سیطره استکبار جهانی نخواهید بود اما در این مسیر نماز اول وقت خود را به جا آورید چرا که هر کسی که به مقامی رسیده به دلیل توجه به این فریضه الهی بوده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه این مراسم گفت: افتتاح این 22پروژه در مساحتی افزون بر 12 هزار متر مربع می تواند در تقویم آموزش و پرورش خراسان شمالی حائز اهمیت باشد.

علی باقر زاده فاروجی اظهار کرد: مدرسه و نظام آموزشی بر تمام متغیرهای توسعه تاثیرگذار است و اقتصاد کشور، امنیت پایدار، نرخ امید به زندگی و بهبود سلامت همگی در گرو کارکردهای مدرسه است.

وی اضافه نمود: اگر مدرسه کارکردهای خود را به درستی انجام دهد می توانیم خدمات بیشتری را به بشریت ارائه دهیم و امروزه دسترسی به مدارس یکی از اهداف اصلی ما در نظآم آموزشی است به طوری که سال گذشته 202 مدرسه تک نفره در کشور خدمات آموزشی ارائه داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4301

به "بهره مندی از ظرفیت خیران در احداث پروژه های آموزشی الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی از ظرفیت خیران در احداث پروژه های آموزشی الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید