انتقاد از عدم پذیرش بیمه شدگان در بیمارستان های خصوصی

به گزارش مجله سرگرمی، علی اکبری ، در مصاحبه با خبرنگاران، با انتقاد از بیمارستان های خصوصی شیراز مبنی بر عدم پذیرش بیماران بیمه شده سازمان های بیمه سلامت و تامین اجتماعی، اضافه نمود: وقتی بیمار به بیمارستان مراجعه می کند از روی نیاز است و عدم پذیرش بیمار کار پسندیده ای نیست. به خصوص در شیراز که مرکز مراجعات بیماران هم از استان فارس و هم از استان های مجاور است.

انتقاد از عدم پذیرش بیمه شدگان در بیمارستان های خصوصی

وی ادامه داد: در شرایط فعلی کشور، بیمارستان های خصوصی و پزشکان باید وضعیت را درک کنند. حتی اگر دریافتی آنها کم شده یا با تاخیر روبرو شده، باید شرایط اقتصادی را درک کرده و دریافتی را بر اساس ارز محاسبه نکنند.

کننده مردم شیراز در مجلس، گفت: بر اساس بررسی هایی که انجام دادیم، پرداختی به بیمارستان ها و مراکز درمانی در سال 97 عقب نیفتاده و بدهی ها مربوط به سال 96 می شود که البته بخشی از آن جبران شده است. بخش خصوصی و بیمارستان های خیریه که تعرفه های بالاتری نسبت به بیمارستان های دولتی دارند باید شرایط فعلی اقتصادی کشور را بپذیرند و همکاری کنند.

اکبری با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور نباید به دنبال منافع شخصی باشیم، اظهار کرد: تصمیم هایی که در کشور گرفته می شود مربوط به همه است و این تصمیم ها هزینه هایی دارد که باید همه ما آن را بپذیریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، درباره صحبت های مطرح شده درباره انتصاب مدیرکل بیمه سلامت استان فارس نیز، گفت: اگر ایشان کارمند دولت نبوده، بر اساس مقررات نمی تواند مسئولیت دولتی بپذیرد و اگر تخلفی داشته و تبرئه شده یا جرم او ثابت شده باید وضعیت او از مراجع ذی ربط استعلام شود که قطعا این استعلام انجام شده است. اصل بر این است که مدیر باید کارمند دولت بوده و مجوزهای لازم نیز در خصوص او اخذ شده باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4224

به "انتقاد از عدم پذیرش بیمه شدگان در بیمارستان های خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از عدم پذیرش بیمه شدگان در بیمارستان های خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید