38 هزار نفر در هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کردند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، غلامحسین نورعلی سماکوش بعدازظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران، ضمن بیان اینکه جشنواره هشتم کتاب خوانی رضوی با مشارکت 37هزار 978 نفر در استان سمنان به اتمام رسید، تأکید کرد: تعداد شرکت کنندگان این جشنواره نسبت به دور گذشته 23درصد افزایش یافت که نشان از استقبال گسترده مردم این استان از کتاب و کتاب خوانی می دهد.

38 هزار نفر در هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کردند

وی بابیان اینکه استان سمنان 702هزار نفر جمعیت دارد که 38 هزار نفر آن ها در جشنواره کتاب خوانی شرکت کردند و این آماری بی نظیر است، اضافه نمود: تعداد شرکت کننده در بخش های آنلاین 17هزار 587 نفر، پویش کتاب خوانی یک هزار و 654 نفر، نقاشی الکترونیکی 278نفر، نقاشی مکتوب 14هزار و 215نفر و مسابقه نقاشی شش هزار و 176نفر بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با بیان اینکه اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی دهم شهریورماه سال جاری برگزار می گردد، ابراز کرد: نفرات برتر در رشته های مختلف طی مراسمی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

سماکوش درباره اهداف این جشنواره نیز، شرح داد: ترویج راه های شناخت و کسب اطلاعات درباره سیره ائمه اطهار(ع)، مطالعه فراگیر و عمومی در خصوص یک موضوع خاص، ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی و ... در زمره اهداف این جشنواره هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1794

به "38 هزار نفر در هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "38 هزار نفر در هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید