کلنگ زنی یک مجتمع اقامتی، تفریحی و گردشگری در مشهد اردهال

به گزارش مجله سرگرمی، هم زمان با هفته گردشگری، یک مجتمع اقامتی، تفریحی و گردشگری در روستای مشهد اردهال واقع در شهرستان دلیجان کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی یک مجتمع اقامتی، تفریحی و گردشگری در مشهد اردهال

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی، معاون گردشگری استان، گفت: طرح مجتمع اقامتی، تفریحی و گردشگری در شهرستان دلیجان با حضور سید علی محمد موسوی معاون وزیر اقتصاد، احمد جمالی مدیرکل دفتر سرمایه گذری خارجی وزارت اقتصاد، مهدی زند وکیلی معاون عمرانی استانداری، سیامک سلیمانی فرماندار شهرستان دلیجان و مدیران و مسئولین استان بااعتباری پیش بینی شده بالغ بر دو و نیم میلیون دلار کلنگ زنی شد.

او افزود: این پروژه با همکاری بخش خصوصی و از سوی سرمایه گذار ایرانی مقیم خارج از کشور کلنگ زنی و زمینه را برای اشتغال زایی 50 نفر فراهم کرده است.

حسینی گفت: پیش بینی می شود این پروژه در فاز اول فضای سبز، فاز دوم اماکن اقامتی فاز سوم مراکز تفریحی و سرگرمی و پیست اسکی مصنوعی تکمیل و آماده افتتاح و بهره برداری شود.

او حمایت از سرمایه گذاران را با اعطای تسهیلات کم بهره از جمله اقدامات تشویقی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت و گفت: ایجاد زیرساخت ها و تأسیسات گردشگری و سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری به صورت جدی در دستورکار اداره کل استان قرارگرفته است.

سیروس اردهالی سرمایه گذار این مجموعه نیز گفت: این پروژه در زمینی به متراژ 20 هکتار و با طرحی مشتمل بر واحدهای اقامتی شامل اقامتگاه سنتی، سوئیت، پارکینگ اختصاصی، فضای تفریحی، ورزشی، پیست اسکی، رصدخانه، بالن، تله کابین، زمین ورزشی، بازارچه سنتی در مجاورت فضاهای اقامتی احداث می شود.

این مجتمع اقامتی، تفریحی و گردشگری در روستای مشهد اردهال، شهرستان دلیجان در 20 کیلومتری شهر نراق قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49635

به "کلنگ زنی یک مجتمع اقامتی، تفریحی و گردشگری در مشهد اردهال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی یک مجتمع اقامتی، تفریحی و گردشگری در مشهد اردهال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید