کشت برنج در محوطه شهرداری بیرانشهر!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اسد عبدالهی ظهر شنبه در شورای حفاظت از منابع آب لرستان در سخنانی با بیان اینکه نقش اصلی را در جلوگیری از کشت محصولات آبدوست بر عهده جهاد کشاورزی است، گفت: در شهرستان خرم آباد در مورد تامین آب مشکل جدی نداریم و بیشترین کشت در منطقه سد ایوشان صورت می گیرد.

کشت برنج در محوطه شهرداری بیرانشهر!

وی با بیان اینکه اگر جهاد کشاورزی ارتباط و تعامل خوبی را با کشاورزان داشته باشد بیشتر می تواند کشت محصولات آبدوست را با همکاری امور آب کنترل کند، گفت: رابطه حسنه ای بین مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و کشاورزان وجود ندارد.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر اینکه نقش اصلی را در این زمینه جهاد کشاورزی بر عهده دارد، گفت: فرماندار دستگاه اجرایی نیست و جلسات هماهنگی را برگزار می نماید و می تواند پیگیری هم کند، اما اگر این انتظار وجود داشته باشد که فرماندار و بخشدار کارهای اجرایی جهاد کشاورزی را انجام دهند ممکن نیست.

عبدالهی با بیان اینکه به طور مثال در منطقه بیرانوند از پل هرو تا نزدیک الشتر کشت برنج انجام می دهند، توضیح داد: بالاتر از پل انقلاب شهر خرم آباد برنج کاشته اند، داخل محوطه شهرداری بیرانشهر هم برنج کاشته اند.

وی، تاکید نمود: کشت محصولات آبدوست قابل کنترل است، مشروط بر اینکه جهاد کشاورزی پای کار بیاید و فقط مصاحبه نکند و عملکرد آن طور دیگری باشد، این انتظار را نداشته باشد که تنها فرمانداری پای کار بیاید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4981

به "کشت برنج در محوطه شهرداری بیرانشهر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشت برنج در محوطه شهرداری بیرانشهر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید