کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کاراته نخستین حضور خود را در بازیهای المپیک آن هم در رده جوانان از فردا چهارشنبه تجربه خواهد نمود. رقابتهای که اهمیت بالای آن باعث شد تا آنتونیو اسپینوزا رئیس فدراسیون جهانی در مراسم قرعه کشی آن شخصا حضور داشته باشد.

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

بر اساس آنچه از پیش اعلام شده بود، هشت کاراته کای حاضر در اوزان مختلف بر اساس قرعه کشی در دو گروه قرار گرفته و مبارزات خود را به صورت دروه ای در مرحله مقدماتی برگزار می نمایند. طق برنامه مبارزات اوزان 53- و 59- دختران و 61- کیلوگرم پسران فردا روز چهارشنبه 25 مهرماه برگزار خواهد شد.

فاطمه خنکدار در وزن 53- کیلوگرم در گروه B با با رینکا تاتاهاتا از ژاپن، تانیا باروس از پرتغال و آیکا اوکازاکی از تایلند مبارزه خواهد نمود. مبینا حیدری هم در وزن 59- کیلوگرم در گروه B با باهوپ چارلوت از انگلیس، آنا چرنشیوا از روسیه و آسیا اوخاتو از فرانسه در مرحله مقدماتی پیکار می نماید. علیرضا فرجی سومین نماینده ایران در روز نخست رقابتهای کاراتهماساکی یامائوکا از ژاپن، اوساما اداری از مراکش و پدور پابلو دلاروکا از گواتمالا در گروه B قرار گرفته است.

پنجشنبه 26مهرماه در دومین روز رقابتهای کاراته دو نماینده سنگین وزن کشورمان به روی تاتامی می روند. نگین آلتونی در وزن 59+ کیلوگرم در گروه A لائورا لیک از دانمارک، جانسا میشله فونسکا از پورتوریکو و ساکورا ساواشیما از ژاپن مبارزه کند. نوید محمدی نیز در وزن 68+ کیلوگرم در گروه B با کیسی ساکیاما از ژاپن،روبرت اواکیموف از روسیه و سین مک کارتی از ایرلندهم گروه شده است.

این مسابقات از ساعت 9 صبح به وقت محلی و 15 به وقت تهران شروع می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4791

به "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید