پیروانی: بازیکنان تیم امید عصبی و عجول بودند، بذری نکاشته ایم که بخواهیم درو کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم فوتبال امید کشورمان گفت: بازیکنان ما در دیدار مقابل ویتنام عجول و عصبی بازی کردند و نظم تیمی خوب نبود.

پیروانی: بازیکنان تیم امید عصبی و عجول بودند، بذری نکاشته ایم که بخواهیم درو کنیم

غلامحسین پیروانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 4 بر یک تیم فوتبال امید ایران مقابل ویتنام در نخستین دیدار از بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: بازیکنان ما در این دیدار عجول و عصبی بودند و نظم تیمی خوبی بر تیم حاکم نبود. متأسفانه تیم امید بازی های تدارکاتی کمی انجام داده و با کمترین برنامه های آماده سازی به اینچئون رفته که حاصل آن همین باخت به ویتنام است.

وی ادامه داد: وینگادا مربی کوچکی نیست. او عربستان را قهرمان جام ملت های آسیا نموده و سرمربی تیم پرتغال بوده است. متأسفانه با تیم های امید، پایه و ...برخورد خوبی نمی گردد و معلوم است که با چنین رفتارهایی با بهترین مربیان دنیا هم نتیجه نخواهیم گرفت. هیچ وقت برنامه ریزی ها برای تیم امید درست نبوده است.

سرمربی پیشین تیم امید با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای فوتبال کشور خیلی بد است، توضیح داد: زمانی که سرمربی تیم امید بودم و قصد شرکت در بازی های آسیایی گوانگژوی چین را داشتیم، گزارشگری درباره وضعیت تیم امید پرسید که من پاسخ دادم، بذری نکاشته ایم که بخواهیم درو کنیم.

برنامه ریزی برای تیم امید باید صحیح و اصولی باشد، پیروانی با بیان این جمله اعلام نمود: زمان ما تنها 10 تا 12 بازیکن در تمرینات حضور پیدا می کردند و باشگاه های این بازیکنان با تیم امید همکاری نمی کردند که البته حق هم داشتند. در این میان برنامه ریزی فدراسیون باید مناسب باشد که شاهد این مسائل نباشیم.

پیروانی در سرانجام توضیح داد: مطمئنم ایران با شکست حریفان بعدی خود شکست مقابل ویتنام را جبران نموده و به مرحله بعدی صعود خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44668

به "پیروانی: بازیکنان تیم امید عصبی و عجول بودند، بذری نکاشته ایم که بخواهیم درو کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: بازیکنان تیم امید عصبی و عجول بودند، بذری نکاشته ایم که بخواهیم درو کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید