پدیده تکواندو ایران به طلا نرسید، مومن زاده به نقره بسنده کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهلا مؤمن زاده تکواندوکار وزن 46- کیلوگرم تیم بانوان ایران که روز گذشته با کسب 5 پیروزی متوالی راهی دیدار نهایی شده بود، برای کسب مدال طلا به مصاف جائه یونگ سیم از کره جنوبی رفت و در نهایت 11 بر 6 بازنده شد و به نشان نقره بسنده کرد. این کره ای دو سال قبل در رقابتهای جهانی به نشان طلا دست پیدا کرده بود.

پدیده تکواندو ایران به طلا نرسید، مومن زاده به نقره بسنده کرد

وی کار خود را فزونی 21 بر یک مقابل آینور یواشپای از قزاقستان آغاز کرد و سپس 17 بر 7 برابر جوردین اسمیت از انگلستان، مدودوا از روسیه را 23 بر 3 از پیش رو برداشت و سپس 30 بر 20 لنا استوجکویک از کرواسی را نیز 30 بر 20 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. مؤمن زاده در این مرحله و در یک مبارزه سنگین 11 بر 9 تان از چین را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

مؤمن زاده دومین تکواندوکار تیم بانوان است که در رقابتهای جهانی پیروز به کسب مدال می شود. پیش از وی، کیمیا علیزاده یک نقره و یک برنز از مسابقات قهرمانی جهان کسب در سالهای 2015 و 2017 کسب کرده بود.

تیم ملی ایران در روز نخست این رقابتها سه نماینده داشت. اکرم خدابنده در وزن 73- کیلوگرم و محمد حسن پلنگ افکن در وزن 58- کیلوگرم با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

این رقابتها با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی انگلستان در منچستر جریان دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23991

به "پدیده تکواندو ایران به طلا نرسید، مومن زاده به نقره بسنده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده تکواندو ایران به طلا نرسید، مومن زاده به نقره بسنده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید