هدیه غافلگیرانه زن جوان به پاس انساندوستی راننده!

به گزارش مجله سرگرمی، راننده زن، محبت و انسانیت راننده ای را که پس از تصادف ماشین حین یاری به او به سرقت رفته بود به شکلی جالب پاسخ داد.

هدیه غافلگیرانه زن جوان به پاس انساندوستی راننده!

به گزارش خبرنگار ، اقدام زیبای زن جوان به پاس راننده انساندوستی که حین یاری به او ماشینش به سرقت رفته بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد. جانا ماجد با خودروی رنج روور خود در یکی از اتوبان های استرالیا و در داخل تونل در حال رانندگی بود که ناگهان با یک خودروی مزدا تصادف کرد.

در این حادثه، بلافاصله راننده و سرنشین یک خودروی هوندا با مشاهده این تصادف و متوقف کردن خودروی خود در داخل تونل به یاری این زن جوان شتافتند.

اما این تمام ماجرا نبود. در حالی که دو راننده و سرنشین خودروی هوندا در حال یاری به زن جوان بودند، راننده و سرنشینان خودروی مزدا که 5 نفر بودند با طراحی این نقشه تصادف و تهدید آن ها توانستند خودروی هوندا را به سرقت ببرند.

پس از این حادثه ماجد تصمیم گرفت تا انساندوستی راننده هوندا را جبران کند. او ضمن توضیح ماجرا در صفحه فیسبوک خود از کاربران خواست تا برای خرید یک خودروی نو برای این راننده به او یاری نمایند. او با انتشار ویدئویی از حادثه اتفاق افتاده در کپشنی نوشت: این هفته در اتوبان M5 من دچار یک تصادف شدید شدم. وقتی سام و دنی، دو مرد انساندوست به یاری من آمده بودند، متأسفانه خودروی آن ها که تنها دو روز از خرید آن می گذشت توسط سارقان مسلح به سرقت رفت. از شما می خواهم به من در خرید یک خودروی نو برای این دو نفر یاری کنید تا پاسخی به اقدام انساندوستانه و شجاعانه آن ها باشد.

در حالی که پول مورد احتیاج ماجد برای خرید خودروی نو 10000 دلار بود او تنها در روز نخست ایجاد صفحه جمع آوری پول در سایت GoFundMe توانست مبلغ 1235 دلار جمع آوری کند. او امیدوار است طی روز های آینده مبلغ مورد احتیاج برای خرید خودروی هوندای نو را جمع آوری کند.

ماجد در حادثه روز شنبه در حالی که دچار کوفتگی، خراش و شکستگی مشکوک استخوان دست شده بود توانست از این تصادف شدید جان سالم بدر ببرد. پلیس اکنون خودروی هوندای ربوده شده را پیدا نموده و یک مرد جوان نیز در این رابطه دستگیر شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49356

به "هدیه غافلگیرانه زن جوان به پاس انساندوستی راننده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه غافلگیرانه زن جوان به پاس انساندوستی راننده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید