هدف اول تیم ملی والیبال محقق شد، دنبال قهرمانی آسیا هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، پیمان اکبری در تبادل نظر با خبرنگاران درباره پیروزی ایران مقابل تیم ملی والیبال قطر و راهیابی به مسابقات انتخابی المپیک گفت: تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا دو هدف دارد. نخست راهیابی به مسابقات انتخابی المپیک که با شکست تیم قطر محقق شد و دوم قهرمانی در آسیا است. باید در این مسابقات به حدی خوب بازی کنیم که در مراحل بعد و انتخابی المپیک رقبا نتوانند برای تیم ملی دردسرساز شوند. بسیار مهم است که بازیکنان این مسابقات را با قدرت پشت سر بگذارند.

هدف اول تیم ملی والیبال محقق شد، دنبال قهرمانی آسیا هستیم

مربی تیم ملی ادامه داد: پس از قهرمانی آسیا راهی جام جهانی هستیم و باید بازیکنان را در شرایط ایده آل حفظ کنیم و به همه بازی دهیم تا در شرایط مسابقه قرار گیرند و در جام جهانی بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی درباره وضعیت موسوی نیز گفت: موسوی از ناحیه کتف ناراحتی کوچکی دارد که آسیب جدی نیست فقط نمی خواهیم به او فشار زیادی وارد کنیم. در بازی با استرالیا نیز سعی بر همین است تا به او فشار وارد نکنیم که کتف او سالم گردد تا در بازی های انتهای دچار مشکل نشویم.

اکبری در پاسخ به این سوال که در بازی با قطر نمایش بهتری نسبت به سریلانکا داشتیم دلیل چه بود؟ گفت: بازی با سریلانکا نخستین مسابقه بود. همواره بازی مقابل تیم هایی که از نظر فنی در سطح پایین تری از ما قرار دارند مشکل است چرا که بازیکنان انگیزه کافی ندارند و نمی توانیم این انگیزه را به آنها منتقل کنیم. با تمام احترامی که برای سریلانکا قائل هستم اما بازیکنان انگیزه کافی نداشتند. اما مقابل تیم های قوی ملی پوشان با انگیزه بهتری بازی می نمایند.

مربی تیم ملی درباره بازی امروز مقابل استرالیا گفت: استرالیا تیم خوبی است که در لیگ ملت ها مقابل تیم های قدرتمند نمایش خوبی داشت. مجددا توماس ادگار پشت خط زن 2متر دوازده سانتی متری خود را به تیم ملی دعوت نموده اند و برای این بازی مسابقات هدف گذاری انجام داده اند.

اکبری در انتها درباره سکوهای خالی آزادی گفت: در ابتدای مسابقات قرار داریم و طبیعی است که در دور مقدماتی سکوها خالی باشد. هر چه به مراحل نهایی نزدیک تر شویم تماشاگران بیش تر خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44313

به "هدف اول تیم ملی والیبال محقق شد، دنبال قهرمانی آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اول تیم ملی والیبال محقق شد، دنبال قهرمانی آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید