نکونام: پارسال همه زانوی غم بغل گرفته بودید، با من فوتبالی صحبت کنید

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی نساجی می گوید در همان نیمه اول بازی مقابل سایپا را واگذار کردند.

نکونام: پارسال همه زانوی غم بغل گرفته بودید، با من فوتبالی صحبت کنید

به گزارش خبرنگاران، نساجی و سایپا در جریان هفته هشتم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسیدند. جواد نکونام سرمربی نساجی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: می دانستیم با تیم قلدر سایپا بازی داریم که در هوا و ضدحمله خطرناک هستند. در همین نقاط هم روی یک اشتباه گل خوردیم. در کل در نیمه اول خوب بازی نکردیم و سایپا بهتر از ما بود. البته آن ها موقعیتی نداشتند و سوار بازی نبودند. پس از گل یادمان آمد که باید فوتبال بازی کنیم و موقعیت هایی داشتیم که استفاده نکردیم. سایپا تیم جان داری است و مدعی قهرمانی در لیگ برتر است. تیم ما دیر از خواب بیدار شد و در نیمه اول خواب بودیم. ما بازی را در نیمه اول باختیم.

او اضافه نمود: یادمان نرود نساجی 24 سال در لیگ برتر نبوده است. تماشاچی هایی که نساجی را دوست دارند، همیشه پای این تیم هستند. گلایه هایشان به جا است. باید این را در نظر داشته باشیم که با چه تیمی در کجا بازی می کنیم. سایپا از نظر فیزیکی برتر خوبی نسبت به تیم ما داشت. طرفداران باید به یک چیز فکر نمایند که موفقیت نساجی در گرو حمایت است. هیچ راه دیگری ندارند. اینکه امروز خوبیم یا بد، هیچ دردی از ما دوا نمی کند. ما خوب برگشتیم به بازی اما دیر برگشتیم. بازیکنی که اشتباه کرد، پارسال در لیگ یک شرایط دیگری داشته اما امروز شرایط دیگری دارد. من به بازیکنان گفتم که فقط ناراحت یک چیز هستم، آن هم طرفداران هستند.

سرمربی نساجی گفت: شما نساجی هستید و در مقابل سایپا، مدعی قهرمانی است. نساجی میزبان است اما مدعی قهرمانی است. اگر صرفا حمله کنیم و گل بخوریم شما چه می گویید؟ اگر من کمی فوتبال بازی کردم، قوانین آن را می دانم که فوتبال قانون دارد. آن ها سرتر از ما هستند. ما بازیکن خارجی میلیاردی داریم؟ ما سپاهان بازی داریم، چه کار کنیم؟ لطفا منطقی صحبت کنید. اگر سایپا می برد صدر جدول بود. شما می دانید صدرجدول لیگ با این تعداد مدعی یعنی چه؟ من مسائل را پیگیری می کنم ولی کدام تیم پایین جدول توانسته در خانه مدعی قهرمانی را ببرد. فوتبال قانون دارد.

نکونام ادامه داد: نساجی پس از 24 سال به لیگ برتر رسید؛ با کدام مربی به لیگ رسید؟ من پارسال که به نساجی آمدم، همه زانوی غم بغل گرفته بودند. یک شهر غم در چشمانش بود. چه اتفاقی افتاد؟ هر صحبتی فوتبالی باشد، من مخلص شما هم هستم. فوتبال قانون دارد و قانون آن این است که برای نتیجه باید مبارزه کنید. می توانید رئال مادرید باشید یا نساجی. قبول دارم که نیمه اول بد بازی کردیم اما در نیمه دوم خوب بودیم. مقصر اینکه در نیمه اول بد بودیم، من هستم.

او در ادامه درباره داوری بازی گفت: خیلی از خطاهای 50-50 هم به سود آن ها بود. فکر می کنم سبک حیدری به این شکل است که زود سوت می زند و بازی را از سرعت می اندازد اما داوری مسئله ای نداشت.

سرمربی نساجی در ادامه گفت: ما امروز اشتباهی در پست دروازه بان نداریم. اگر لک در تمرین بد بود از او استفاده نمی کردم. هرکس که خوب باشد، در ترکیب اصلی است. پارسال که به این تیم آمدم، این شهر را غم گرفته بود اما امروز خوشحالیم. پارسال در بازی مس کرمان 2 هزار طرفدار به استادیوم آمده بود اما امروز را نگاه کنید. همین سایپا 10 نفره نفت مسجد سلیمان را به راحتی شکست داد. البته طرفداران هر حرفی که بزنند حق دارند. من قول می دهم که از آغاز تا سرانجام بازی تمام تلاشمان را کنیم.

نکونام در سرانجام درباره دلایل تعویض امید سینک و اینکه آیا به خاطر درگیری اش در سرانجام نیمه اول تعویض گردیده است، گفت: من صحنه درگیری ندیدم اما در رختکن به من گفتند که کارت زرد گرفته است. تعویض او هم دلیل فنی داشت و هم به خاطر کارت زردش بود. اگر کارت زرد نگرفته بود بیشتر بازی می کرد اما ما نمی توانستیم ریسک کنیم تا یک بازیکنمان در معرض اخراج قرار گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4062

به "نکونام: پارسال همه زانوی غم بغل گرفته بودید، با من فوتبالی صحبت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: پارسال همه زانوی غم بغل گرفته بودید، با من فوتبالی صحبت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید