نتیجه یک نظرسنجی: آمریکایی ها دنبال ماه نیستند

به گزارش مجله سرگرمی، نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی مجدد تأکید می نماید، آمریکایی ها باور دارند ناسا باید بر روی مسائل مهم تری نظیر ربات ها و سیارک ها تمرکز کند.

نتیجه یک نظرسنجی: آمریکایی ها دنبال ماه نیستند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبگرزاری فارس به نقل از یاهو نیوز، نتایج یک نظرسنجی جدید که مجدداً درباره ارسال انسان به ماه اجرا شده بیانگر آن است که آمریکایی ها از ناسا پشتیبانی می نمایند، اما به دنبال بازگشتن به ماه نیستند.

نظرسنجی دیگری ماه پیش از مردم آمریکا برای ارسال انسان به ماه اجرا شده بود که تجزیه و تحلیل داده های آن نتایج مشابه نظرسنجی جدید را در اختیار محققان گذاشت؛ این نظرسنجی به قطعیت نشان داد مردم آمریکا تمایلی به اقدامات ناسا برای ارسال مجدد انسان به ماه ندارند.

یوجین سرنان، فضانورد ناسا و یازدهمین انسانی بود که طی مأموریت آپولو 17 بر کره ماه گام نهاد؛ سرنان آخرین کسی است که روی تنها قمر کره زمین راه رفته و پس از آن به زمین بازگشته است.

پرسش و پاسخ مؤسسه Ipso که توسط C-SPAN برای گذر از 50 سالگی فرود آپولو 11 بر ماه اجرا شده به خوبی نشان می دهد تنها 8 درصد آمریکایی ها باور دارند رسیدن به ماه باید اولویت ناسا باشد.

مدیر سابق ناسا و استاد دانشگاه سیراکیوس می گوید: رفتن به ماه صورت گرفته و انجام مجدد آن چه فایده ای دارد؟.

براساس نتایج به دست آمده از این نظرسنجی، مردم آمریکا می خواهند ناسا روی تحقیقات درباره سیارک ها و ساخت ربات برای فضاپیماها تمرکز کند.

انتهای پیغام/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32137

به "نتیجه یک نظرسنجی: آمریکایی ها دنبال ماه نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه یک نظرسنجی: آمریکایی ها دنبال ماه نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید