فینال زودرس برزیل و آرژانتین ، رونمایی از چهار تیم برتر کوپا

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی فوتبال پرو با پیروزی بر اروگوئه به عنوان چهارمین تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی کوپا امه ریکا 2019 راه یافت.

فینال زودرس برزیل و آرژانتین ، رونمایی از چهار تیم برتر کوپا

به گزارش خبرنگاران، آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا امه ریکا بامداد روز یکشنبه (به وقت ایران) در استادیوم فونته نووا در شهر سالوادور برزیل برگزار گردید و پرو توانست با رجحان در ضربه های پنالتی برابر اروگوئه با نتیجه پنج بر چهار به مرحله نیمه نهایی صعود کند. تنها پنالتی هدررفته هم مربوط به لوئیس سوارز، مهاجم بارسا بود که ضربه اول اروگوئه را به بدن دروازه بان پرو کوبید و حذف شاگردان اسکار تابارس را رقم زد.

در چهارمین بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا، اروگوئه در 90 دقیقه تیم برتر زمین بود و سه گل هم به ثمر رساند که به لطف داور ویدئویی مردود اعلام شد. با این حال، در ضربه های پنالتی این بازیکنان پرو که هر پنج ضربه را به گل تبدیل کردند تا سوارز با چشم های گریان از زمین بازی بیرون برود. پرو در مرحله نیمه نهایی حریف شیلی است که توانست کلمبیا و شاگردان کارلوس کی روش را در پنالتی حذف کند.

از چهار بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا امه ریکا 2019، فقط آرژانتین در 90 دقیقه کار را به نفع خود تمام کرد و با دو گل از سد ونزوئلا گذشت. سه بازی دیگر در 90 دقیقه بدون گل به خاتمه رسید و برزیل و شیلی و پرو به لطف رجحان در ضربه های پنالتی راه صعود را هموار کردند.

به این ترتیب، در مرحله نیمه نهایی بامداد روز چهارشنبه برزیل با آرژانتین بازی می نماید و یک روز بعد شیلی به مصاف پرو می رود. بازندگان این دو بازی روز شنبه برای کسب مقام سوم مقابل هم قرار می گیرند و برندگان روز یکشنبه دیدار فینال را برگزار می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30067

به "فینال زودرس برزیل و آرژانتین ، رونمایی از چهار تیم برتر کوپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال زودرس برزیل و آرژانتین ، رونمایی از چهار تیم برتر کوپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید