شرکتهای دانش بنیان حوزه پلاستیک و صنایع وابسته به ترکیه می روند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه(Plast Eurasia) بزرگترین نمایشگاه پلاستیک منطقه اوراسیا محسوب می گردد. این نمایشگاه با همکاری سازمان صنایع پلاستیک ترکیه برگزار می گردد و فرصتی برای تعامل تجاری با شرکت ها و برندهای بین المللی است.

شرکتهای دانش بنیان حوزه پلاستیک و صنایع وابسته به ترکیه می روند

دراین نمایشگاه معتبر دنیای، ماشین آلات فراوری پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع واسط و کمکی، تجهیزات گرمایش و کنترل، قالب، حوزه هیدرولیک و پنوماتیک، روش های بازیافت و… ارائه می گردد.

این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای فراگیر در آسیا و اروپا بوده و از این رو اهمیت زیادی دارد. شناسایی آخرین فناوری ها، ثبت نام تجاری و معرفی برند شما به دنیا، برگزاری جلسات B2B، توسعه استراتژی کسب و کار و مقایسه قیمت ها و محصولات از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک ترکیه است.

مهمترین محورهای نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد اولیه:، ماشین آلات صنایع وابسته، تجهیزات گرمایش و کنترل، قالب، حوزه هیدرولیک و پنوماتیک، بازیافت به شمار می رود.

در نمایشگاه سال جاری برای پاویون ایران، فضایی حدود 100 مترمربع در نظر گرفته شده است، از این فضا، حدود 10 مترمربع برای هر شرکت در نظر گرفته شده و به همین دلیل بنا است حدود 10 شرکت دانش بنیان ایرانی در حوزه های مربوطه محصولات و فناوری های خود را ارایه دهند.

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

slimfa.ir: اسلیم فا | مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31236

به "شرکتهای دانش بنیان حوزه پلاستیک و صنایع وابسته به ترکیه می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکتهای دانش بنیان حوزه پلاستیک و صنایع وابسته به ترکیه می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید