سولاری: الان زمان مناسبی برای حرف زدن درباره آینده ام نیست

به گزارش مجله سرگرمی، تاخیر 2 ساعته سولاری برای حضور در نشست خبری امروز شایعه برکناری اش از رئال را تقویت کرد اما او همچنان امیدوارانه از آینده حرف می زند.

سولاری: الان زمان مناسبی برای حرف زدن درباره آینده ام نیست

سولاری: الان زمان مناسبی برای حرف زدن درباره آینده ام نیست

نشست خبری سانتیاگو سولاری پیش از بازی فردا شب رئال مادرید مقابل وایادولید در هفته بیست و هفتم لالیگا، امروز با دو ساعت تأخیر شروع شد که این مسئله سبب ایجاد حدس هایی در مورد احتمال برکناری این مرد آرژانتینی از سرمربیگری کهکشانی ها شد.

او که تیمش هفته گذشته شانش قهرمانی در سه جام را از دست داد، در پاسخ به سؤالی درباره دلیل تأخیرش، به ابراز تأسف پرداخت و گفت: تأخیرم هزار دلیل داشت. ما مشغول کار بودیم.

سولاری در پاسخ به این سؤال که دلیل فراز و نشیب های رئال مادرید در دوران مربیگری او در این تیم چه بوده است، بیان کرد: اکثر بازیکنان تا الان در حد انتظار ما ظاهر شدند و آنهایی که هم اینطور نبوده اند، صحبت های مرا شنیده اند.

سرمربی آرژانتینی رئال مادرید درباره آینده اش و امکان برکناری وی به دلیل ناکامی های اخیر این تیم هم بیان کرد: این وظیفه من نیست که عملکردم را ارزیابی کنم. من سرمربی ام و مانند دیگر اعضای تیم می خواهم بهترین عملکردم را ارائه کنم. الان زمان مناسبی برای حرف زدن درباره آینده من نیست. هدف ما تمرکز روی بازی بعدی است. من چاره ای ندارم جز اینکه ارزیابی هایی که درباره عملکردم صورت می گیرد را بپذیرم، به کارم ادامه دهم و تمام تلاشم را بکنم. این همان کاری بوده که از بدو ورودم هم انجام داده ام.

با وجود گذشت مدتی طولانی از شروع اختلافات ایسکو و سولاری، هیچ نشانه ای از بهبود روابط میان این دو نفر دیده نمی گردد. سولاری در پاسخ به سؤالی دیگر درباره هافبک اسپانیایی تیمش گفت: مسائل انضباطی را ما در داخل تیم حل می کنیم. برای بازی کردن در تیم اما شما اول باید از نظر فیزیکی شرایط مناسبی داشته باید و بعد آن را حفظ کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15228

به "سولاری: الان زمان مناسبی برای حرف زدن درباره آینده ام نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: الان زمان مناسبی برای حرف زدن درباره آینده ام نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید