رحمان احمدی: اکثر تیم ها به داوری ها معترض هستند، چرا باید با یک پنالتی نادرست بازنده شویم؟

به گزارش مجله سرگرمی، رحمان احمدی، دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شکست ما برابر سپیدرود با اشتباه عجیب داور رقم خورد و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم.

رحمان احمدی: اکثر تیم ها به داوری ها معترض هستند، چرا باید با یک پنالتی نادرست بازنده شویم؟

رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره بازی پارس جنوبی جم برابر سپیدرود که با شکست این تیم به اتمام رسید، گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و هدف مان هم این بود که برنده از زمین خارج شویم. در طول بازی هم چند فرصت خوب داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نکردیم و البته مسئله مهم این بود که روی یک پنالتی نادرست بازی را واگذار کردیم. هیچ کس انتظار نداشت داور در آن صحنه برای تیم میزبان پنالتی بگیرد، ولی این تصمیم عجیب گرفته شد و همه چیز را تغییر داد.

وی ادامه داد: اشتباهاتی که نتیجه بازی را مشخص می نماید واقعاً ناراحت کننده است و می تواند در سرنوشت قهرمانی، کسب سهمیه، سقوط و مسائل دیگر مشخص کننده باشد. چرا ما باید با یک پنالتی نادرست بازنده شویم؟ شما می توانید فیلم بازی را ببینید که هیچ خطایی رخ نداد، اما نمی دانم داور چگونه در آن صحنه پنالتی گرفت. ما در چند بازی دیگر از جمله بازی با پدیده و صنعت نفت هم از داوری ضرر کردیم و چقدر باید این شرایط را تحمل کنیم. الان شرایط طوری شده است که اکثر تیم ها به داوری معترض هستند و فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید این موضوع را به صورت جدی آنالیز کند.

دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص بازگشت به ترکیب اصلی و اینکه در بازی بعدی باید مقابل پیکان تیم سابقش قرار بگیرد، توضیح داد: من در ابتدای فصل مصدوم بودم که گوهری درون دروازه نهاده شد و عملکرد خوبی هم داشت. در جام حذفی هم بازی کردم و با صلاحدید کادر فنی در این بازی هم به میدان رفتم. بازی بعدی ما هم با پیکان است که البته تقابل با این تیم برایم حساسیت خاصی ندارد. مسئله مهم این است که بتوانیم در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5942

به "رحمان احمدی: اکثر تیم ها به داوری ها معترض هستند، چرا باید با یک پنالتی نادرست بازنده شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان احمدی: اکثر تیم ها به داوری ها معترض هستند، چرا باید با یک پنالتی نادرست بازنده شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید