جلسه هیات راهبردی بیابان لوت استان خراسان جنوبی برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، دومین جلسه هیات راهبردی بیابان لوت استان برای آنالیز مسائل و مسائل عرصه پهناور بیابان لوت در محل تالار جلسات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی برگزار گردید.

جلسه هیات راهبردی بیابان لوت استان خراسان جنوبی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسن رمضانی مدیر کل میراث فرهنگی استان در این جلسه که با حضور کارشناسانی از دانشگاه بیرجند، اداره کل هواشناسی، مرکز تحقیقات بین المللی بیابان دانشگاه تهران، ایستگاه پژوهشی بیرجند، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سازمان جهاد کشاورزی استان و فرماندهی نیروی انتظامی برگزار گردید، مسائلی در رابطه با حفاظت بهتر از عرصه طبیعی بیابان لوت بیان نمود.

همچنین زهرا رضایی ملکوتی مدیر پایگاه جهانی بیابان لوت در این نشست با بیان برنامه های محقق شده در سه ماهه دوم سال تاکنون، در مورد برنامه های در دست اقدام تا انتها سال مطالبی را عنوان نمود.

او اضافه نمود: برگزاری جلسات هیات راهبردی بیابان لوت و گفتگو اعضا در مورد مدیریت یکپارچه و توسعه پایدار در این عرصه طبیعی می تواند بسیار کارآمد و موثر باشد.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضاء با توجه به تخصص و مرتبط با عملکرد دستگاه مربوطه مطالب و راهکارهایی را در رابطه با معرفی بهتر و حفاظت و نگهداری از بیابان لوت بیان نمودند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43373

به "جلسه هیات راهبردی بیابان لوت استان خراسان جنوبی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هیات راهبردی بیابان لوت استان خراسان جنوبی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید