جان فرانکو زولا: می خواهیم هادسون اودوی را نگه داریم، وضعیت ایگواین بهتر خواهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم فوتبال چلسی از تمایل این باشگاه برای حفظ مهاجم جوان خود اطلاع داد و روزهای بهتری را برای مهاجم جدید آبی پوشان لندن پیش بینی کرد.

جان فرانکو زولا: می خواهیم هادسون اودوی را نگه داریم، وضعیت ایگواین بهتر خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، جان فرانکوزولا، مربی تیم فوتبال چلسی پس از پیروزی خانگی 3 بر صفر این تیم مقابل شفیلد ونزدی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس به سؤالات خبرنگاران درباره موضوعات مختلف پاسخ داد.

زولا درباره آینده کالوم هادسون اودی، مهاجم انگلیسی 18 ساله آبی های لندن که گفته می گردد خواستار پیوستن به بایرن مونیخ شده، گفت: ما می خواهیم او بماند اما نمی دانم که این اتفاق می افتد یا نه. او با ما قرارداد دارد و الان هم دارد فرصت بازی به دست می آورد. ما به توانایی کالوم ایمان داریم. در فوتبال اروپا بازیکنان 18 ساله زیادی نیستند که به اندازه او در یک تیم بزرگ فرصت بازی به دست می آورند. این نشان می دهد که ما به او ایمان داریم و فکر می کنیم که می تواند برای ما بازیکن مهمی باشد. ببینیم چه می گردد. ضمانت برای ماندن او؟ من مدیر باشگاه نیستم و فقط به عنوان یک کارمند برای آن کار می کنم. تا جایی که بتوانم برای نگه داشتن او کوشش می کنم. مطمئناً میان کادر فنی تیم و مدیریت باشگاه تعامل خوبی وجود دارد اما من در حال حاضر نمی توانم بیشتر از این چیزی درباره این موضوع بگویم.

گونسالو ایگواین اولین بازی خود را برای چلسی انجام داد و 82 دقیقه در میدان حضور داشت. زولا درباره مهاجم جدید چلسی گفت: با توجه به اینکه این اولین بازی اش بود، شما در آینده چیزهای بیشتری از او خواهید دید. در نیمه اول او حرکات خوبی به سمت فضاهای خالی حریف داشت. من شخصاً از عملکردش راضی ام اما او بهتر از این خواهد شد چون باید هماهنگی اش با سایر بازیکنان تیم را افزایش دهد.

در جریان بازی از یاری داور ویدئویی (VAR) برای لغو پنالتی که به شفیلدونزدی اعطا شده بود استفاده شد و این موضوع رضایت دستیار مائوریتزیو ساری را به همراه داشت.

او گفت: من به شخصه هوادار استفاده از یاری داور ویدئویی هستم. این فناوری ضریب اشتباهات را کم و واقعاً به داوران یاری می نماید اما باید از آن درست استفاده گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11335

به "جان فرانکو زولا: می خواهیم هادسون اودوی را نگه داریم، وضعیت ایگواین بهتر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان فرانکو زولا: می خواهیم هادسون اودوی را نگه داریم، وضعیت ایگواین بهتر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید