ثبات مدیریتی در وزارت علوم سبب ارتقا نظام آموزش عالی کشور می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراهیم صالحی عمران، با گرامیداشت روز دانشجو و تبریک پیشاپیش هفته پژوهش گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای به دلیل ماهیت آموزش های مهارتی خود و توجه به تقاضای جامعه در عرصه اشتغال، فراوری و درآمدزایی و ارتباط هدفمند این دانشگاه دولتی مهارت محور با حوزه صنعت و کارآفرینی نیازمند حمایت ویژه مسئولان نظام است تا با تجهیز و بهسازی و روز آمد کردن کارگاه ها، آزمایشگاه ها و تجهیزات موجود بتوان مهارت های متنوعی را به وسیله کسب تجارت عملی در اختیار متقاضیان و دانشجویان جوان علاقه مند گذاشت.

ثبات مدیریتی در وزارت علوم سبب ارتقا نظام آموزش عالی کشور می گردد

وی با بیان اینکه مجموعه بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای طی یک سال گذشته از حمایت ویژه وزارت علوم برخوردار بوده است، ادامه داد: اختصاص اعتبار عمرانی مدیریت سبز، سازماندهی نیروی حق التدریس بند ذال ماده 64 قانون برنامه ششم توسعه و اخذ ردیف استخدامی برای 1300 نفر و مجوز اصلاح آیین نامه های استخدامی و ارتقا اعضای هیئت علمی با حمایت وزارت علوم به بار نشست.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای اضافه نمود:همچنین، دستورالعمل ترفیع سالیانه اعضای هیات علمی دانشگاه براساس مصوبه هیات امنا و مساعدت در خصوص پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان سال 95 و 96 دانشگاه، دانشکده ها و آموزشکده های تابع در سراسر کشور از اتفاقات مثبت و سازنده ای محسوب می شوند که با حمایت وزارت عتف به بار نشست و بخشی از بار مسائل بر دوش این دستگاه را کاهش داد.

وی همچنین بازدید های موثر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور را در ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمتگزاری به جامعه علمی و مهارتی کشور و پیشبرد اهداف دانشگاه و یاری به سیاست گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت آن بسیار موثر دانست.

صالحی عمران، موافقت وزارت علوم با اعطای مجوز شورای برنامه ریزی درسی به دانشگاه فنی و حرفه ای، اعطای مجوز 328 رشته کارشناسی ناپیوسته در مراکز دارای امکانات و تجهیزات لازم و مکاتبه با استانداران کشور در رابطه با عقد تفاهم نامه تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها و آزمایشگاه ها در مراکز تابع این دانشگاه را از نقاط قوت تعامل و همدلی مسئولان کشور، به ویژه مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ذکر کرد.

وی تاکید نمود: در شرایط کنونی جامعه ثبات مدیریتی تضمین کننده فعالیت های ساختاری و تسریع بخش گام های موثر در راستای تحقق اهداف کلان کشور است.

صالحی عمران، ضمن قدردانی از مساعدت، همکاری، همدلی و حمایت همه مسوولان از دانشگاه فنی و حرفه ای و آموزش عالی مهارتی، استمرار و تداوم این امر را در مسیر توسعه و پیشرفت این دانشگاه ارزشمند و حیاتی دانست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7965

به "ثبات مدیریتی در وزارت علوم سبب ارتقا نظام آموزش عالی کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات مدیریتی در وزارت علوم سبب ارتقا نظام آموزش عالی کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید