توزیع آب باید منطقی عادلانه و منصفانه باشد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از استانداری زنجان؛ اسدالله درویش امیری در مراسم گرامیداشت هفته دولت در جمع اهالی درام طارم با بیان اینکه شهرستان طارم از ظرفیت بسیار بالایی در فراوری محصولات کشاورزی برخوردار است، اضافه نمود: خوشبختانه با بارش های بهاری شاهد رونق دوباره کشاورزی در مناطق مختلف استان هستیم.

توزیع آب باید منطقی عادلانه و منصفانه باشد

وی به محدودیت منابع آبی در استان و کشور اشاره نمود و گفت: می بایست بدنبال تامین آب از منابع پایدار و مستمر برای بخش کشاورزی باشیم چراکه در شرایط کنونی که با محدودیت منابع آبی روبرو هستیم نمی توان از سرمایه اندک آب موجود استفاده بیش از حد داشت.

درویش امیری به خدمات ارائه گردیده از سوی نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب به ویژه در روستاها اشاره نمود و گفت: در گذشته علیرغم وجود منابع غنی در کشور، همواره دغدغه تامین نیازهای اولیه از قبیل آب، برق، گاز، راه دسترسی مناسب، خانه بهداشت و مدرسه در روستاها وجود داشت ولی خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب، با کوشش های اجرا شده در دولت های مختلف بسیاری از این نیازها در اغلب روستاهای کشور تامین گردیده و نگرانی اساسی در این حوزه ها وجود ندارد.

استاندار زنجان ادامه داد: امروزه دسترسی به اینترنت پرسرعت و استادیوم از مطالبات روستائیان است که نشان دهنده تامین نیازهای اساسی در این مناطق است.

درویش امیری ارائه خدمات مناسب به روستائیان را عاملی برای جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرها و گسترش حاشیه نشینی و مشکلات ناشی از آن دانست و اظهار کرد: باید همه مسئولین کشور در ارائه خدمات رفاهی مناسب به روستاییان اهتمام جدی داشته باشند تا جوانان با انگیزه بیشتری در روستاها بمانند و فریب تجملات زندگی شهری را نخوردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1945

به "توزیع آب باید منطقی عادلانه و منصفانه باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع آب باید منطقی عادلانه و منصفانه باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید