تسویه جوایز تور دوچرخه سواری میلاد دو نور لنگ 7 میلیون تومان!

به گزارش مجله سرگرمی، هیات دوچرخه سواری مرکزی برای تسویه کامل جوایز تور میلاد دو نور تنها به هفت میلیون تومان نیاز دارد.

تسویه جوایز تور دوچرخه سواری میلاد دو نور لنگ 7 میلیون تومان!

به گزارش خبرنگاران، تور دوچرخه سواری میلاد دو نور اراک پس از شش سال وقفه در 25 مهر ماه در سه مرحله برگزار گردید. راه اندازی مجدد این تور اتفاق خوبی برای دوچرخه سواری ایران است اما به شرطی که بتوان اسپانسرها را برای حمایت از این تور جذب کرد تا هم اکنون هیات دوچرخه سواری مرکزی پس از حدود دو ماه از برگزاری این تور برای مبلغ ناچیزی به یک تیم بدهکار نباشد.

با توجه به نتایج رکابزنان تیم سپاهان اصفهان در این تور، 13 میلیون تومان جایزه به این تیم تعلق می گیرد که 6 میلیون آن پرداخت شده و مابقی آن هنوز مانده و فعلا هیات نتوانسته به طور کامل تسویه حساب کند.

محمد کمیجانی رییس مستعفی هیات دوچرخه سواری مرکزی که در زمان او این تور برگزار گردید در مورد پرداخت نکردن کامل پاداش تور میلاد دو نور به خبرنگاران اعلام کرد: کل جوایز تور 30 میلیون تومان بوده است که ما 23 میلیون آن را از اعتبارات هیات پرداخت کردیم و هفت میلیون به باشگاه سپاهان اصفهان و 250 هزار تومان هم به یک نفر بدهکار هستیم آن هم فکر می کنم تا آخر آذر پرداخت گردد.

او در پاسخ به این پرسش که چرا قبل از برگزاری تور ابتدا جوایز آن تامین نشد تا تسویه حساب کامل انجام گردد، توضیح داد: من اسفند به عنوان رییس هیات منصوب شدم و از من خواستند تور را برگزار کنم. ابتدا گفتم بین المللی باشد که من پاسخ دادم نمی گردد. امکان برگزاری آن به صورت بین المللی وجود ندارد و بعد قرار شد به صورت داخلی برگزار کنیم. از طرفی تقویم مسابقات در شش ماه دوم ارائه می گردد تا اداره کل ورزش و جوانان یا هر دستگاه دیگری که تامین نماینده منابع مالی است، منابع مالی آن مسابقات را تامین نمایند. از آنجا که بعدا برای برگزاری تور تصمیم گرفته شد، هیچ تامین اعتباری نشد و اسپانسر هم نداشتیم. با این حال 30 میلیون برای جوایز کنار گذاشتم. البته ما به تیم ها گفته بودیم واریز جوایز زمان می برد با این حال من می خواستم همانجا جوایز را کامل پرداخت کنم اما قبل از شروع تور زمانی که می خواستم برای خرید برخی اقلام بروم به دلیل بالا رفتن قیمت ها کسری آوردم. با این حال نگران نباشند، مابقی را هم پرداخت می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8366

به "تسویه جوایز تور دوچرخه سواری میلاد دو نور لنگ 7 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسویه جوایز تور دوچرخه سواری میلاد دو نور لنگ 7 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید