ترکیب آزادکاران اعزامی به جام یاشاردوغو ترکیه تغییر کرد

به گزارش مجله سرگرمی، هادی حبیبی در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اهمیت حضور برخی نفرات در تورنمنت بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه گفت: ترکیب اعزامی به این تورنمنت بین المللی که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است با توجه به نتایج رقابتهای انتخابی کمی تغییر کرد. به طوری که ما پیش از رقابتهای انتخابی با توجه به اهداف و برنامه های کادر فنی، در هر وزن دو آزادکار را برای حضور در یاشاردوغو در نظر گرفته بودیم که پیکارهای انتخابی این ترکیب را کمی تغییر داد.

ترکیب آزادکاران اعزامی به جام یاشاردوغو ترکیه تغییر کرد

وی شرح داد: به عنوان مثال ما قصد داشتیم حسن یزدانی و کامران قاسمپور را در جام یاشاردوغو ترکیه به میدان بفرستیم که با توجه به حضور این دو مدعی در رقابتهای انتخابی، دیگر دلیلی برای اعزام آنها به ترکیه نیست.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ادامه داد: با توجه به این تغییرات، کادر فنی تصمیم گرفت ترکیب از آزادکاران جوان را در کنار برخی باتجربه ها راهی جام یاشاردوغو کند تا این نفرات بتوانند در مصاف با رقبای خارجی محک بخورند.

وی در خصوص برنامه های تمرینی تیم ملی کشتی آزاد هم گفت: اردوی کنونی از روز 13 تیرماه در خانه کشتی تهران آغاز شده که این تمرینات تا روز 25 تیرماه پیگیری خواهد شد. البته اعزام نفرات منتخب به تورنمنت ترکیه، توقفی در برگزاری اردوی کنونی ایجاد نمی کند و آزادکاران اردونشین همچنان زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات خود ادامه خواهند داد.

حبیبی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود محسن کاوه بعد از انتخابات مجمع کشتی، مسئولیت مدیر فنی تیم های ملی را قبول می کرد، گفت: به هر حال کاوه از مربیان توانمند و باتجربه کشتی ایران است که کارنامه درخشان و قابل قبولی دارد. فقط امیدوارم وی همچنان بتواند در مدت زمان کافی به عنوان مدیر فنی تیم های ملی به خوبی حضور داشته باشد و تغییرات احتمالی در رأس امور فدراسیون، باعث خللی در فعالیت و برنامه های او نشود.

وی در انتها در خصوص انتخابات فدراسیون کشتی هم گفت: خواست تمامی اهالی کشتی این است که بهترین و شایسته ترین فرد به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود و با ایجاد همدلی و هماهنگی در سیستم اجرایی کشتی به پیشرفت این رشته افتخارآفرین سرعت بخشد. ضمن اینکه زمان زیادی تا رقابتهای جهانی قزاقستان و المپیک 2020 توکیو باقی نمانده و به واقع در این مقطع زمانی نباید کشتی دچار تغییر و تحولات زیادی شود.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه روزهای 20 تا 23 تیرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد که ترکیب تیم ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: عرفان جعفریان - امیر پرسته

61 کیلوگرم: مجید داستان

70 کیلوگرم: میثم نصیری

79 کیلوگرم: بهمن تیموری

86 کیلوگرم: مرصاد مرغزاری

97 کیلوگرم: علی شعبانی - عباس فروتن

125 کیلوگرم: یدالله محبی

سرمربی: غلامرضا محمدی

مربیان: عباس حاج کناری - مصطفی میرعمادیان

سرپرست: هادی حبیبی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30454

به "ترکیب آزادکاران اعزامی به جام یاشاردوغو ترکیه تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب آزادکاران اعزامی به جام یاشاردوغو ترکیه تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید