بازی در چمن مصنوعی به سود استقلال نیست، گروه آسیایی آبی ها سخت است

به گزارش مجله سرگرمی، مجاهد خذیراوی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شفر بعد از هفته های زیاد، بالاخره ارنج دلخواهش را پیدا نموده و تیمش را با کمترین تغییر به میدان می فرستد. در دیدار این تیم مقابل صنعت نفت شاهد یک بازی کم اشتباه و روان از بازیکنان استقلال بودیم که این نشان می دهد بازیکنان هم اندک اندک با وظایفی که شفر برای آنها در تیم تعریف نموده کنار آمده اند.

بازی در چمن مصنوعی به سود استقلال نیست، گروه آسیایی آبی ها سخت است

وی اضافه نمود: خوبی استقلال این است که بازیکنان جوان خیلی خوبی دارد و اغلب این بازیکنان هم محصول تیم های پایه و آموزشگاه باشگاه هستند. به اعتقاد من در نیم فصل دوم اضافه شدن بازیکنان با کیفیتی مثل شجاعیان و محسن کریمی به ارتقای سطح کیفی تیم بسیار یاری می نماید.

خذیراوی با اشاره به دیدار آبی پوشان مقابل سپیدرود بیان داشت: علی کریمی هم تیم خوبی را ساخته و پرداخته نموده و تقابل تیم شفر و علی کریمی می تواند به یک بازی زیبا ختم گردد و من امیدوارم این بازی به سود آبی پوشان انتها یابد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تنها عاملی که باعث نگرانی می گردد، برگزاری این بازی در چمن مصنوعی است. سپیدرودی ها به بازی روی این چمن عادت دارند اما بازیکنان استقلال چنین عادتی ندارند و این می تواند باعث ایجاد دردسرهایی برای تیم ما در شهر رشت گردد.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص گروه آسیایی استقلال گفت: واقعیت این است که گروه خیلی سخت است اما برای تیمی مثل استقلال نباید گروه ساده و سخت فرقی با هم داشته باشد. هدف استقلال این است که از این گروه بالا آمده و تا فینال هم پیش برود، پس نباید برایش تفاوت کند که با چه تیمی همگروه است و با چه تیمی بازی می نماید.

خذیراوی تاکید نمود: ما خودمان که در گذشته با استقلال به آسیا می رفتیم هرچقدر گروه ها سخت تر می شد، ما بهتر بازی می کردیم و نتایج بهتری می گرفتیم. این خصلت تیم استقلال است که در مقابل تیم های سر سخت آسیایی بهتر بتواند خودی نشان دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7772

به "بازی در چمن مصنوعی به سود استقلال نیست، گروه آسیایی آبی ها سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی در چمن مصنوعی به سود استقلال نیست، گروه آسیایی آبی ها سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید