اینستاگرام به روزرسانی شد ، امکان ارسال استیکر پرسش و موسیقی در حالت لایو ، افزایش قابلیت های استوری

به گزارش مجله سرگرمی، اینستاگرام در یک به روز رسانی جدید به کاربران اجازه می دهد وقتی یک کاربر دیگر در حال ارائه لایو است، پرسشهای خود را به شکل استیکر مطرح نمایند یا موسیقی بفرستند.

اینستاگرام به روزرسانی شد ، امکان ارسال استیکر پرسش و موسیقی در حالت لایو ، افزایش قابلیت های استوری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اینستاگرام هر روز راههای جدیدتری را برای ارتباط دوستان با یکدیگر می آزماید.اکنون نیز این شبکه اجتماعی امکاناتی جدید را فراهم نموده تا کاربران در هنگام تماشای لایو بتوانند پرسشهای خود را خصوصی و در استیکرها مطرح نمایند. این یعنی شما می توانید سوال خود را بدون آن که دیگران متوجه شوند مطرح کنید یا در نظرسنجی ها شرکت کنید.

افزون بر این کاربرانی که در حال ارسال لایو هستند راحت تر خواهند بود. به عنوان مثال، شما می توانید از یک موضوع استیکر بسازید. برای مثال می توانید از دوستانتان بخواهید آهنگ مورد علاقه خود را روی استیکر قرار دهند و سپس در استوری یا لایو خود از آن بهره ببرید. این قابلیت برای اینفلوئنسرها بسیار مفید است.

پنل کاربری شما در حین ارائه لایو گسترده تر می گردد و به شما اجازه می دهد عکس ها و فیلم ها را در استوری ها همزمان با پخش موسیقی ارائه کنید.

علاوه بر این، شما می توانید از این پس با یاری استوری ها، ماجراهایی را بر اساس شمارش معکوس تعریق کنید مثلا چند روز مانده به تولد دوستتان یا چند روز تا رویدادی جذاب باقیست و ...

این ویژگی های جدید هم اکنون برای کاربران iOS و اندروید در دسترس است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8602

به "اینستاگرام به روزرسانی شد ، امکان ارسال استیکر پرسش و موسیقی در حالت لایو ، افزایش قابلیت های استوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام به روزرسانی شد ، امکان ارسال استیکر پرسش و موسیقی در حالت لایو ، افزایش قابلیت های استوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید