انگلیس سریعا درباره خروج از اتحادیه اروپا تصمیم گیری کند

به گزارش مجله سرگرمی، معاون رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از انگلیس خواست سریعا درباره رویکرد خود بعد از همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا و اینکه می خواهد چکار کند تصمیم گیری نموده و به اتحادیه اروپا اطلاع دهد.

انگلیس سریعا درباره خروج از اتحادیه اروپا تصمیم گیری کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی دی پرسه، کمیسیون اتحادیه اروپا از دولت انگلیس درخواست نموده است که سریعا درباره رویکرد خود بعد از همه پرسی خروج تصمیم گیری کند.

فرانس تیمرمانس، معاون رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه در بروکسل گفت: انگلیس باید در مسئله خروج از اتحادیه اروپا شفاف سازی کند و به این اتحادیه خبر دهد که چه می خواهد.

این 27 عضو اتحادیه اروپا نبودند که از انگلیس درخواست کردند برود. من فکر می کنم این وظیفه کشوری است که تصمیم گرفته است برود به ما بگوید چگونه می خواهد برود.

تیمرمانس در عین حال این مسئله را رد کرد که در مذاکرات آینده با انگلیس درباره خروج از این اتحادیه و روابط آینده با این کشور لزوما رویکرد سختگیرانه ای در پیش گرفته گردد. انگلیس با خروج از اتحادیه اروپا محو نمی گردد بلکه در همان جایی که از نظر جغرافیایی بوده است باقی می ماند.

وی اضافه نمود: در این مفهوم انگلیس یک کشور اروپایی باقی می ماند حتی اگر عضو اتحادیه اروپا نباشد. به اعتقاد من این باید اساسی برای مذاکرات باشد.

کابینه دولت انگلیس روز گذشته برای اولین بار بعد از تعطیلات تابستانی گرد هم آمد تا درباره اقدامات بعدی با نگاهی به مسئله خروج مشاوره کند.

ترزا می، نخست وزیر انگلیس می خواهد درخواست رسمی برای خروج از اتحادیه اروپا را تازه در اوایل سال آینده ارائه دهد. تازه بعد از آن مذاکرات درباره روابط آینده شروع می گردد.

می در کابینه خود گفت: خروج از اتحادیه اروپا یعنی تصمیم قطعی برای خروج از این اتحادیه و ما باید از این سیاست جدید موفقیت های زیادی کسب کنیم. این بدین معنی است که هیچ فرصت دوباره برای رفراندوم وجود ندارد. ما نباید با استفاده از راه های نادرست در اتحادیه اروپا باقی بمانیم.

وی همچنین شب گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که ما می خواهیم یک راه چارهی برای خروج داشته باشیم که هم کنترل مهاجران را در پی داشته و هم تاثیر مثبتی برای آن هایی داشته باشد که می خواهند به تجارت کالا و خدمات بپردازند. وی توافق با اتحادیه اروپا بر اساس نمونه کانادا، نروژ یا سوئیس را مد نظر دارد.

سیاستمداران بلند پایه اتحادیه اروپا تاکید نموده اند که لندن هیچ راه چاره ویژه ای را برای خروج دریافت نخواهد کرد.

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70029

به "انگلیس سریعا درباره خروج از اتحادیه اروپا تصمیم گیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس سریعا درباره خروج از اتحادیه اروپا تصمیم گیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید