المپیاد ورزشی 2 روزه معلولان استان بوشهر برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: المپیاد ورزشی 2 روزه معلولان استان بوشهر برگزار می گردد.

المپیاد ورزشی 2 روزه معلولان استان بوشهر برگزار می گردد

به گزارش از ، عباس برزگرزاده در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی و توسعه زیرساخت ها در این عرصه ها امری مهم و ارزشمند است و امیدوارم با همکاری دستگاه های ذیربط به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

وی اعلام کرد: مساله کم تحرکی از معضلات و مسائل اساسی در جامعه امروزی است و به ویژه در استان بوشهر احتیاج است که با ارائه راه حل های لازم در راستای ترغیب و تشویق مردم به سمت ورزش اهتمام ورزیم.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر یادآور شد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده استان بوشهر در زمینه کم تحرکی در رتبه نخست کشور است و همچنین 42 درصد از مرگ و میر ها بر اثر بیماری های قلبی و عروقی است که ارتباط مستقیمی با سبک زندگی دارد.

برزگرزاده توضیح داد: پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، ورزش ها و بازی ها و تفریحات سالم از راه حل های عملی مقابله با کم تحرکی است که امیدوارم با فرهنگ سازی و با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم، شاهد تحرک بیشتر مردم و در نتیجه سلامتی شهروندان باشیم.

وی از برگزاری المپیاد ورزشی 2 روزه معلولان استان بوشهر اطلاع داد و ابراز داشت: با برنامه ریزی انجام گرفته، المپیاد 2 روزه ورزشی معلولان استان با مشارکت تعداد قابل توجهی از معلولان در رشته های ورزشی متناسب با معلولان در اسفندماه امسال در استان بوشهر برگزار می گردد.مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر یادآور شد: ایجاد تحرک بیشتر در بین معلولان و افزایش نشاط و امید در این قشر از اهداف برگزاری این المپیاد است که امیدوارم با کیفیت مطلوبی برگزار گردد.

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12923

به "المپیاد ورزشی 2 روزه معلولان استان بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیاد ورزشی 2 روزه معلولان استان بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید