افزایش یارانه خرید مشتریان به تناسب قیمت کتاب، شهرداری و خانه کتاب برای تبلیغات شهری توافق نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، فرزانه خونگرم مدیر کتاب فروشی آوای هانا در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به افزایش قیمت کتاب طی یکسال و نیم اخیر گفت: با توجه به رشد قیمت پشت جلد کتاب بهتر است یارانه های دولتی هم به تناسب این رشدها افزایش پیدا کند تا مردم بتوانند خرید خوب و مناسبی داشته باشند.

افزایش یارانه خرید مشتریان به تناسب قیمت کتاب، شهرداری و خانه کتاب برای تبلیغات شهری توافق نمایند

وی افزود: سقف 200 هزار تومان در این روزها پیشنهاد ترغیب دهنده ای برای مخاطبان نیست زیرا گاهی یک کتاب قیمتی حدود 130 تا 150 هزار تومان قیمت دارد و به نظرم در این شرایط یارانه باید دو برابر گردد.

وی با اشاره به درخواست مشتریان برای دریافت تخفیف گفت: ما بعضی مواقع در روزهای غیر طرح برای اینکه مشتری را به خرید کتاب ترغیب کنیم به آن ها 20 درصد تخفیف می دهیم تا بتوانیم گردش اقتصادی داشته باشیم و هزینه های خود را تامین کنیم اما مساله اینجا است که این روزها 20 درصد هم خیلی ترغیب کننده نیست.

خونگرم بعلاوه یادآور شد: ما غیر از اینکه باید به فکر ناشر و کتاب فروش باشیم باید فکر کنیم تا برای خریدار تسهیلات بهتری ایجاد کنیم و پیش بینی درصد تخفیف بالاتر یا سقف خرید بیشتر از 200 هزار تومان می تواند انگیزه و رغب بیشتری در مخاطبان ایجاد کند.

مدیر کتاب فروشی آوای هانا بعلاوه با بیان اینکه اطلاع رسانی درباره این طرح ها باید بیشتر باشد، نام کرد: ما بیش از 15 سال است که در خیابان ستارخان کتاب فروشی داریم و با وجود اینکه برای مشتریان خود تبلیغ کردیم ولی مردم اطلاع زیادی از این طر ح ها ندارند.

وی در ادامه صحبت های خود تاکید نمود: خوب است که در این زمینه موسسه خانه کتاب با همکاری شهرداری تهران بنر و پوسترهای تبلیغاتی نصب کند تا جمع گسترده تری از مردم از برگزاری آن آگاه شوند زیرا بسیاری از مشتریان تا به کتاب فروشی وارد نشوند درباره طرح های فصلی خبر ندارند و این اطلاع رسانی ضروری دارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149813

به "افزایش یارانه خرید مشتریان به تناسب قیمت کتاب، شهرداری و خانه کتاب برای تبلیغات شهری توافق نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش یارانه خرید مشتریان به تناسب قیمت کتاب، شهرداری و خانه کتاب برای تبلیغات شهری توافق نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید