آکادمی زبان فرانسه

به گزارش مجله سرگرمی، قبل از این که آغاز به یادگیری زبان دوم غیر از زبان انگلیسی کنید بهتر است برای یادگیری درست و اصولی در مدت زمان مشخص ابتدا اهدافتان را شناسایی نموده و برنامه ریزی دقیقی برای آن در نظر بگیرید.

آکادمی زبان فرانسه

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آکادمی زبان گات، برای موفقیت در آموختن زبان فرانسه، انتخاب بهترین آکادمی زبان فرانسه اولین قدمی است که می توانید بردارید. مرکز زبان گات به عنوان بهترین آکادمی زبان فرانسه و تمامی زبان های نادر و رایج در بین زبان آموزان شناخته شده است، پس اگر قصد دارید در کلاس های آموزش زبان فرانسه شرکت کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از ثبت نام با سوپروایزر موسسه و یا کارشناسان آموزش در این مجموعه یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان داشته باشید تا بهترین دوره را با توجه به اهدافتان انتخاب کنید.

در ادامه شما را با کلاس های آکادمی زبان فرانسه گات بیشتر آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید:

دوره های آموزش زبان فرانسه

اگر هدفتان از یادگیری زبان فرانسه تنها برقراری ارتباطات کاری، سفر توریستی به کشور فرانسه، مطالعه کتب فرانسوی و یا علاقه به صحبت کردن و مکالمه زبان فرانسه هست، به شما کلاس های ترمیک در طول هفته آکادمی زبان گات را پیشنهاد می کنیم، اما اگر مدت زمان محدودی برای یادگیری دارید می توانید در کلاس های فشرده و یا خصوصی این موسسه شرکت کنید. در کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه ساعت، تاریخ و تعداد جلسات را خودتان معین می کنید و کلاس های فشرده هم 3 روز در هفته به مدت 3 ساعت تشکیل می گردد. با هر هدفی که قصد دارید زبان فرانسه را یاد بگیرید تنها کافی است با یکی از شعب گات، نزدیک به منزل یا محل کارتان تماس بگیرید.

کلاس های آنلاین آکادمی زبان فرانسه

کلاس های آموزشی آنلاین نوعی یادگیری برنامه ریزی شده است که به واسطه این شیوه از تدریس، یادگیری و آموزش در محیط های جداگانه ای صورت می گیرد و در این روش ما به فنّاوری های ارتباطی و طراحی و برنامه ریزی آموزشی نیازمندیم. کلاس های آنلاین زبان فرانسه با اپلیکیشن های ایمو و اسکایپ برگزار می گردد پس هر جای این جهان هستید می توانید از آموزش آنلاین مرکز زبان گات استفاده کنید. در این حالت از آموزش، شما عزیزان در مکان دلخواه با توجه به زمان هایی که در اختیار دارید آموزش های لازم را دریافت می کنید.

آزمون دالف فرانسوی

اگر قصد دارید این زبان را به صورت حرفه ای آموزش ببینید و مدرکی با سطح بالا برای انجام کارهای تجاری و یا تحصیل در دانشگاه های معتبر فرانسه داشته باشید باید تا مقطع C1,C2 ادامه دهید و در آزمون دالف که مخفف (Diplôme approfondi de langue française) هست شرکت کنید.

آزمون c1: این امتحان دارای 4 بخش مجزا است که برای قبولی باید حداقل نمره 50 را کسب نموده و حداقل 5 نمره از هر بخش برای قبولی در آزمون دریافت کنید.

آزمون c2: این آزمون شامل دو بخش کلی است که نمره آن از 0 تا 50 محاسبه می گردد. در کل باید حداقل نمره 50 را برای قبولی کسب کنید ودر هر بخش حداقل 10 نمره بدست آورید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون دالف زبان فرانسه می توانید به وب سایت آکادمی زبان گات مراجعه فرمایید.

انتهای رپرتاژ خبری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31876

به "آکادمی زبان فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکادمی زبان فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید